Cosul de cumparaturi
Despre Hotclick
Produse

PRINT PRESS

STIREA VERDE

Xerox scoate pe piață cinci noi sisteme de imprimare pentru companii de dimensiuni diferite,  potrivite atât pentru utilizatorii individuali cât și pentru echipe.  Sistem puternic pentru un mai mare volum de muncă: Xerox WorkCentre 4265

Cu cinci sisteme noi de imprimare Xerox are acum dispozitive în sortiment, ce ajută companii de dimensiuni diferite să-și optimizeze productivitatea. Sistemele alb-negru A4 Phaser 3260 și WorkCentre 3225 sunt destinate în primul rând utilizatorilor individuali și echipelor mici. Acestea oferă atât imprimare wireless cât și Apple AirPrint. Acestea permit de asemenea prin WI-FI Direct imprimarea directă de pe telefonul mobil, tabletă sau laptop, chiar dacă nu există nicio rețea wireless disponibilă. Prin noile funcții de scanare către e-mail documentele devin digitale și se pot trimite ușor.  Potrivit producătorului dispozitivele imprimă până la 28 pagini pe minut iar prima pagină se va imprima în 8,5 secunde. Sistemul multifuncțional WorkCentre 3225 poate copia, scana și trimite faxuri.

Prin intermediul sistemului WorkCentre 4265 Xerox se adresează companiilor cu un volum mare de muncă.  Ecranul tactil capacitiv de 7 inch al dispozitivului monocrom are funcții de copiere, listare, scanare și de e-mail, opțional se poate introduce și funcția de fax. Dispozitivul listează până la 53 pagini pe minut, și face prima copie după cinci secunde. Pentru un plus de confort, o funcție ar trebui să  oprească automat documentele, care nu pot fi prelucrate, spre ex. din cauza unui format necorespunzător.  În acest timp toate celelalte documente ce se află în coada de așteptare vor fi mai departe prelucrate, iar documentele oprite vor fi listate ulterior.

În ceea ce privește noile sisteme color A4 din seria ColorQube Xerox, acestea promit o activitate foarte productivă cu rezultate excelente și asta în condiții ce nu afectează mediul înconjurător. Modelul ColorQube 8580 este potrivit producătorului ideal în special pentru  sarcini tipice companiilor mici și mijlocii. ColorQube 8880 se îndreaptă spre companii în cazul cărora se pune accentul în egală măsură  pe volum cât și pe calitate.  Ambele modele se găsesc atât în varianta cu stand sau în cea desktop. Se utilizează tehnologia cu cerneală solidă dezvoltată de Xerox. Potrivit producătorului se listează până la 51 pagini pe minut. Ambele sisteme sunt certificate EnergyStar 2.0 și sunt clasificate EPEAT Silver. Toate dispozitivele sunt disponibile. 

sursa : http://www.crn.de/drucker-displays/artikel-104770.html?cid=DLMnewsletter-html

 

Cu noile sale produse HP vrea să revoluționeze în același timp piața computerelor și a imprimantelor și vrea să aducă acestei ramuri un succes de lungă durată.  

Pictura și sculptura aparțin celor mai vechi tehnici culturale din istoria omenirii. În urmă cu cel puțin  80.000 ani oamenii au început să decoreze bucăți de material brut cum ar fi lemn, fildeș sau os  cu ornamente sau gravuri. De mai bine de 45.000 ani materiile prime se vor prelucra în așa fel încât  prin eliminarea straturilor se vor obține obiecte de uz zilnic sau obiecte de artă cum ar fi ace, vârfuri de săgeți, obiecte de cult sau obiecte de artă. De abia cu aproximativ 35.000 ani în urmă,  când Homo Sapiens și omul de Neanderthal s-au întâlnit în Europa, au apărut conform stadiului actual al științei, primele imagini bidimensionale ale oamenilor și animalelor, ce s-au păstrat în special pe pereții peșterilor.

Exact în sens invers evoluează lucrurile în ceea ce privește evoluțiile tehnice corespunzătoare în epoca modernă. După ce tiparul sec cu tehnici de imprimare cu garnituri cilindru și ștampile era deja cunoscut în Asia de circa 6.000 ani, Johannes Gutenberg a pus în secolul al 15-lea bazele  tiparului flexibil bidimensional. În secolul 20, odată cu inventarea calculatorului s-a modificat mult nu doar printul bidimensional ci și tehnica tridimensională de frezare. Una dintre companiile ce s-a numărat printre numele de top în tiparul digital pe plan mondial a fost Hewlett Packard.

 De la introducerea primei imprimante laser de birou din lume în anul 1984, imprimantele au devenit una dintre cele mai importante surse de venit ale firmei HP, firmă ce s-a dezvoltat dintr-un garaj, acestea contribuind în mod semnificativ la avansarea lor în domeniul IT. Cu toate acestea, în ultimii ani imprimantele la fel ca și desktop-urile clasice au devenit o problemă pentru HP din cauza concurenței tot mai mari și a scăderii vânzărilor, ducând într-un final la o separare,  și la apariția noii companii HP Inc.

La scurt timp după anunțarea separării, HP prezintă două produse, menite să demonstreze că noua companie nu are nimic de a face cu un fel de »Bad Bank«, așa cum sugerat au unii analiști.  »Sprout«, computerul fără tastatură și noua tehnică de imprimare 3D »Multi Jet Fusion« ar trebui să ne asigure că și în viitor HP rămâne unul dintre principalii jucători în această piață și că  va avea câștiguri frumoase.

HP vrea astfel să rezolve unele probleme fundamentale ale imprimării 3D, probleme cunoscute încă din anii 80, care se bazează pe cvasi-opusul abordării în relief și a tehnologiei CNC de frezare și aplică materialul strat cu strat, în loc să îl îndepărteze. Astfel imprimantele  Multi Jet Fusion pot nu doar să listeze diferite materiale și culori, ci le pot și echipa cu diverse proprietăți, cum ar fi conductivitate electrică și ductilitate. În același timp acestea ar trebui să fie mai rapide decât procedurile precedente, care nu sunt încă pregătite pentru producția în masă.

»Piața pentru imprimanta 3D a ajuns la un punct de cotitură decisiv «, explică Pete Basiliere, director de cercetare la Gartner. Cum aceste produse vor ajunge rapid la un grad înalt de maturitate, se preconizează ca firmele vor explora posibilitățile imprimării 3D în departamentele lor de cercetare, în dezvoltarea produselor și producția în sine. Se preconizează că piața imprimantelor 3D va cunoaște o creștere razantă în următorii ani și va genera o cifră de afaceri de aproape 20 de miliarde de dolari în următorii cinci ani.

Hp aduce cu Sprout un nou concept de PC  în Petto, care nu doar că ușurează munca, ci se și adaptează optim la noile imprimante datorită proprietății 3D. Prin prisma acestor posibilități HP se află într-un moment important, în a determina decisiv tehnologia de imprimare pentru următorii 50 de mii de ani de istorie umană și în a-și cimenta locul de companie de vârf.

sursa: http://www.crn.de/drucker-displays/artikel-104673-2.html

 HP nu a prezentat doar mult așteptata imprimantă 3D »Multi Jet Fusion« , ci și un computer multi-funcțional de tip nou, ce se operează fără tastatură și mouse. 

HP alimentase deja zvonurile înainte de marele eveniment de lansare. Ieri însă concernul IT nu a prezentat doar noua imprimantă 3D  »Multi Jet Fusion«, ci și un computer nou All-in-One, care va fi disponibil în State la sfârșitul săptămânii viitoare. Ambele sunt primele produse ale unui nou ecosistem, numit »Blended Reality« 

Primul pas este făcut prin »HP Sprout« un computer, ce nu are nevoie de tastatură și mouse. Introducerea datelor se face prin intermediul ecranului tactil capacitiv cu douăzeci de puncte de atingere, pe care se proiectează conținutul  ecranului și care este ușor manevrabil. Muchia superioară a ecranului este prevăzută cu o unitate proiectoare, asemănătoare unei lămpi de birou. Este un sistem construit cu diferite tehnologii optice, inclusiv un proiector, o camera de 14,6 megapixeli si camera Intel Real Sense 3D. Ecranul capacitiv poate fi manevrat și cu ajutorul unui stylus. De asemenea se poate crea virtual o tastatură. Datorită proprietății RealSense 3D cu Sprout se pot scana atât obiecte 2D cât și 3D, acestea putând fi prelucrate digital ulterior. HP Sprout include tehnologia IT convențională, inclusiv un procesor i7 Haswell-Core cu patru nuclee și 8 GB de RAM. Sistemul de operare utilizat este Windows 8.1. HP a luat deja pre-comenzi pentru Sprout. Computerul va fi disponibil pentru suma de 1.900 dolari în anumite magazine de retail din SUA  începând cu  9 noiembrie 2014. HP nu a dat  încă prețuri și termene de livrare pentru piața germană.

Se preconizează că imprimanta 3D »Multi Jet Fusion« va apărea mult mai târziu pe piață. HP are în vedere dispozitivele pentru utilizatorii de acasă HP de abia pentru sfârșitul lui 2016. Dispozitivul lucrează cu o pulbere din material termoplastic, ce va fi fixată cu ajutorul unei componente lichide și a căldurii.  Cei de la HP afirmă că Multi jet Fusion poate ajunge la o viteză de imprimare de până la zece ori mai mare, față de ceea ce pot oferi imprimantele 3D disponibile în momentul de față pe piață.  

Samsung câștigă împotriva dealerilor  

 Samsung a câștigat un proces având ca obiect fabricarea ilegală a cartușele de toner. Distribuitorii în cauză nu mai au voie să vândă aceste cartușe în viitor, mai mult decât atât, aceștia trebuie să plătească daune producătorului.

Producătorul a depus plângere la Tribunalul Regional din München împotriva a unsprezece dealeri  pentru încălcarea a două brevete privind cartușe de toner contrafăcute. Este vorba despre cartușele de toner contrafăcute pentru seria de imprimante color: CLP-310/320 și CLP-360.

Instanța a dat câștig de cauză reclamantului și a fost de acord că două brevete ale companiei au fost încălcate prin vânzarea acestor cartușe de toner de către dealeri. Sentințele se bazează pe o încălcare a  dreptului părților germane în ceea ce privește brevetele europene ale companiei Samsung (EP 2 325 701 und EP 2 256 559). Aceste hotărâri judecătorești le vor interzice distribuitorilor să comercializeze cartușele respective de toner în Germania. Mai mult decât atât, distribuitorii trebuie să plătească companiei Samsung despăgubiri pentru prejudiciile materiale aduse și să suporte cheltuielile de judecată. Împotriva sentințelor  (dosar nr. 7 O 25647/13, 7 O 26661/13 până la 7 O 26669/13 și 7 O 26671/13) încă se poate face apel.

 sursa: http://www.crn.de/drucker-displays/artikel-105095.html?cid=CRNnewsletter-pm-html

Konica Minolta face progrese in ceea ce priveste protectia mediului inconjurator

 

     Potrivit unui raport recent de mediu Concernul Konica-Minolta si-ar putea reduce emisiile de  CO2 cu 40% comparativ cu anul fiscal 2005. Se doreste o reducere de pana la 80 de procente pana in 2050.

     Konica Minolta si-a stabilit prin intermediul planului de mediu »Eco Vision 2050«. numeroase obiective in ceea ce priveste protectia mediului . Astfel se doreste  –incepand cu anul 2005 – pana cel mai tarziu in 2050 reducerea cu 80 de procente a emisiilor de CO2 aferente ciclului de viata al produsului .

    Compania arata in recentul raport CSR prezentat in 2014 ce obiective si rezultate au fost deja realizate in acest domeniu. Konica Minolta a introdus, spre exemplu, carcasa  »bizhub C554e«: aceasta fiind formata in proportie de ca. 40 % din material reciclat. Unul dintre aceste materiale plastice, reciclate  PC/PET, a fost dezvoltat prin topirea unor recipiente reciclabile din dozatoarele de apa si sticlele de bauturi. Plasticul indeplineste toate cerintele de securitate  in ceea ce priveste rezistenta la tractiune si rezistenta la caldura  si poate fi prelucrat cu ajutorul turnarii prin injectie. Intr-o imprimanta multifunctionala avem in jur de 16 sticle PET de 0,5 litri si doua sticle mari de policarbonat.
     Emisiile  CO2  ale activitatilor comerciale la nivel mondial se ridica in anul fiscal 2013 undeva la  1,8 milioane de tone. Acestea sunt calculate in conformitate cu standardele  internationale ale protocolului GHG. Ca. 1,4 milioane de tone din acestea  au aparut in lantul de aprovizionare, ceea ce corespunde unei scaderi cu 6,8 procente comparativ cu anul precedent.


sursa: http://www.crn.de/drucker-displays/artikel-104225.html?cid=CRNnewsletter-html

 

Protectie impotriva furnizarii de falsuri

 

     Xerox este vehement impotriva falsificarii consumabilelor pentru imprimante. In raiduri la nivel mondial, producatorul confisca produsele contrafacute.

      Pentru consumatori este foarte greu sa deosebeasca produsele contrafacute de cele originale.

    Xerox s-a implicat masiv in actiuni pe plan mondial impotriva contrafacerii tonerelor. Acest producator de imprimante a comunicat ca au confiscat in toata lumea mai mult de 1500 cutii de cartuse de toner contrafacute ale companiei chineze Zhuhai Warmth Electronic Co. Ltd., care semanau cu produsele Xerox originale. O dispozitie de intrerupere si incetare a activitatii  le interzice companiilor sa foloseasca ambalaje contrafacute. Aceeasi masura a fost luata si impotriva firmei chineze Zhuhai Supricolor Image Co. Ltd., despre care s-a dovedit ca avea legaturi cu firma Zhuhai Warmth.

    Au fost efectuate doua razii organizate in Brazilia: in Maringa au sigilat producatorii de echipamente originale in total mai mult de 1.000 cutii de cartuse de toner contrafacute, inclusiv certificate de autenticitate falsificate. In Londrina Xerox impreuna cu alti producatori de echipamente originale au confiscat mai mult de 1.800 cutii cu produse xerox contrafacute, inclusiv etichete de securitate si materiale de identificare a produselor. In Turcia autoritatile au sigilat aproape 1.000 de cutii cu tonere contrafacute cu ocazia unei razii efectuate la comanda companiei Xerox si a altor producatori de echipamente originale.

    Xerox a adunat din toata lumea o echipa de specialisti in protectia marcilor inregistrate, personal de securitate si juristi, care actioneaza la nivel international impotriva contrafacerii. Compania colaboreaza cu alti producatori de echipamente originale, cu organele locale de urmarire penala precum si autoritati vamale si fiscale.

    Alianta mondiala a OEM-urilor ce produc consumabile pentru imprimante, coalitia Imaging Supplies, estimeaza in plan mondial un prejudiciu anual de aproximativ 3,5 pana la 5 miliarde de dolari datorita cartuselor de toner si cerneala contrafacute. Aceasta bransa este deseori victima falsificatorilor, deoarece deseori tonerul contrafacut nu se deosebeste de produsul original pâna in momentul in care este folosit de utilizator.

   Prin urmare, Xerox subliniaza ca aceste consumabile de imprimare contrafacute deterioreaza sistemele de imprimare, afecteaza calitatea printurilor si creste in mod inutil costurile. In plus, sistemele de imprimare isi pot pierde garantia.

     Consumatorii se pot proteja impotriva produselor contrafacute prin cumpararea consumabilelor Xerox direct de la Xerox sau prin intermediul dealerilor autorizati Xerox. Ei ar trebui, de asemenea, sa acorde atentie la certificarea autenticitatii. Produsele Xerox au, spre exemplu, o eticheta de securitate holografica cu un numar de serie si un cod de bare specific. Atunci când clientii isi dau seama ca aceste etichete au fost modificate sau eliminate, ei ar trebui sa informeze Xerox de urgenta cu privire la furnizor.

 sursa: http://www.crn.de/drucker-displays/artikel-103552.html

 

Samsung lanseaza pe piata doua modele ale seriei noi laser color ProXpress, care sunt destinate special nevoilor companiilor mici si mijlocii.


     Samsung se orienteaza prin cele doua modele »C2620DW« si »C2670FW« ale noii serii laser ProXpress catre IMM-uri. Cu ajutorul platformei web deschise XOA companiile ar trebui sa poata integra diverse solutii bazate pe web si sa poata adapta dispozitivele de iesire nevoilor lor individuale.  Companiile pot astfel sa asigure procese de imprimare mobile prin intermediul solutiei Ringdale FollowMe. Comenzile se vor lista doar dupa ce utilizatorul se identifica la imprimanta. Se evita astfel ca documente confidentiale sa ajunga in mâini gresite.

     In plus afirma Samsung ca aceasta noua serie laser color se distinge printr-o viteza mare de imprimare. Baza tehnologica in acest caz asigura un procesor Dual la 533 MHz.  Imprimanta accepta de asemenea ca hartia din caseta de hârtie sa aiba o grosime de pâna la 220 grame. Imprimanta ProXpress C2620DW tipareste pe ambele fete, echipamentul multifunctional ProXpress C2670FW ofera de asemenea posibilitatea de a imprima, scana, copia si de a transmite faxuri. Documentele scanate se pot transmite pe dispozitivele mobile. Pe lânga aceasta, noua serie ProXpress C2620DW/C2670FW are functionalitate NFC si se conecteaza cu telefoanele smart si cu tabletele prin tehnologia pentru distante ultrascurte.

      Pentru ca si companiile mici si mijlocii sa poata intretine imprimantele in mod eficient, in lipsa unor departamente mari de IT, noua serie ProXpress dispune de o functie de ajutor: Angajatii vor apropia telefonul lor cu proprietati NFC de imprimanta si vor primi ajutor sub forma unor scurte video-clipuri, care le vor arata cum sa rezolve singuri problema. Noua serie laser color va fi pentru prima data prezentata la  IFA 2014 in Berlin, disponibilitatea si preturile nu sunt inca cunoscute.

 

Brother ia in serios egalitatea in drepturi: de acum exista si modele MFC de top din seria »Sister « intr-un roz placut. Ele conving cu multe caracteristici speciale, cum ar fi un mod pentru imprimarea pantofilor.


      Daca aceste imprimante au fost pâna acum un produs cu putina incarcatura emotionala, Brother , specialistul in imprimante vrea sa indrepte aceasta situatie si sa se adreseze corespunzator unor noi grupuri tinta în calitatea sa de prim ofertant. După cum a anunțat compania la începerea noului târg  pe tema »Advanced PRInting for Ladies « (APRIL) din Pixel, Kreis Herzebrock Clarholz, ar trebui în curând prezentate mult mai multe dispozitive, concepute special pentru grupurile de utilizatori de sex feminin. »Ne-am confruntat tot mereu in trecut cu reprosuri, ca portofoliul nostru se adreseaza exclusiv angajatilor de sex masculin «, a explicat purtatorul de cuvânt al companiei Brother, Jörg-Stefan Schmitt față de care propriul nostru departament de cercetare de piata a confirmat potentialul enorm de pe piata pentru imprimantele special destinate doamnelor.  »Dupa ce mai multe femei cu functii de conducere ne-au contactat la CeBIT cu intrebari in acest sens, ne-am decis in cele din urma sa actionam.«

      Rezultatul deliberarilor este noua serie »Sister«. In primul rand a aparut in scurt timp o adaptare a seriei MFC »J4610DW«, intr-un roz placut. Brother insa nu vrea sa se limiteze doar la aspectul exterior in legatura cu  »seriozitatea in ceea ce priveste tema egalitatii in drepturi«. Astfel echipamentele Sister,  aduc in urma colaborarii cu femei de stiinta, aflate in pozitii de conducere, o structura de meniu complet revizuita, orientata special catre nevoile creierului feminin cu conexiuni mai bune.   In loc sa urmeze o logica rece, puncte importante cum ar fi »adaptarea dimensiunii dispozitivului de iesire« se găsesc acum în mai multe locuri sub diferite puncte superioare. In plus a fost incorporata o dinamica automata, care cu ajutorul unei camere integrate recunoaste starea de spirit actuala a utilizatoarei  si modifica meniul in functie de aceasta.  Daca aceasta este nervoasa, atunci ierarhiile din meniu sunt semnificativ mai intinse, decat atunci când este recunoscut » modul de pierdere a timpului «. Aceasta adaptare ajunge pâna la nivelul icoanelor, ce vor fi inlocuite cu simboluri noi. Avem spre exemplu un trandafir pentru toate ajustarile de culoare, cu simbolul ochi se pot corecta toate fotografiile, precum si ochii rosii, dupa cum desigur se poate prelucra in general culoarea ochilor cu farduri de ochi si prin accentuarea cu Cajal.

      De asemenea complet noua la seria Sister este tehnologia de printare, care se bazeaza pe culorile primare: roz, liliac si apricot.  Se pot salva astfel, in procesul de tiparire al grupului tinta, conform spuselor lui  Schmidt pâna la 70% cerneala comparativ cu  compozitia obisnuita de culori. Pentru urmatoarele modele Brother a anuntat si alte inovatii cum ar fi un mod 3D, cu care se pot realiza chiar si pantofi cu tocuri de pâna la 17 cm. Dupa cum au putut afla in mod exclusiv cei de la crn.de, se fac negocieri pentru o colaborare cu Amazon si Zalando, cu privire la planurile de elaborare a unor pantofi de marca, in sensul unui pantof ca un concept de serviciu (SaaS) ce poate fi vândut ca download.

       Deja cu APRIL Brother a prezentat un prim succes al noilor echipamente: redactia unei reviste de specialitate pentru  femei din domeniul IT si probleme fiscale a comandat imediat o gama intreaga a noilor echipamente.